2008. március 31., hétfő

IMA

Istenem!
Taníts meg imádkozni engem,
Összefont két kezem Te fogd át a csendben.
Szívem mélyéről Dicsőséged zengjen.

Istenem!
Taníts meg imádkozni engem.
Imám ne ajkamról, a szívemből szóljon,
Az áhítat szentsége, a sejtekig hatoljon.
Legyen örök hála, köszönet néked,
A fákért, a virágért, s köszönet hogy élek.

Istenem!
Taníts meg imádkozni engem,
Engedd meg, hogy lelkem benned megpihenjen.
Szüljön új ragyogást, teremtő csodát.
A szívemben nyílt Lótusz, a Krisztusi láng.

Istenem!
Taníts meg imádkozni engem,
Mutasd meg az utat a kéklő végtelenben.
Csillag voltam egykor, csillaggá kell lennem.

Istenem!
Taníts meg imádkozni engem.
Mi Atyánk Isten!
Aki a szívemben vagy, szenteltessék meg a Te Neved,
Mert itt van a Te országod dicsőséges fénye,
Mondd, nélküled a láng, szívemben hogy égne.

Nincsenek megjegyzések: